KONTAKT ZE SERWISEM UPS LEGRAND

Zgłoszenia serwisowe: w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z opiekunem Legrand, który przekieruje zapytanie, aby przyspieszyć i ułatwić kontakt z serwisem. Prosimy o przygotowanie: numery seryjnego urządzenia (naklejka na zasilaczu UPS), kopia FV lub zamówienia oraz informacje o miejscu nabycia zasilacza.
Bezpośredni kontakt z serwisem w sprawach pilnych (proszę zawrzeć dane j.w.): serwis@legrand.com.pl.

INSPEKCJA I NADZÓR NA MIEJSCU INSTALACJI

Wykonujemy kompleksowe sprawdzenie środowiska instalacji UPS, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i bezawaryjnej pracy. Nasi eksperci techniczni dają rekomendację producenta dla projektantów i wykonawców instalacji elektrycznych i nadzorują proces instalacji UPS przed uruchomieniem zasilania.

TESTY NA MIEJSCU, URUCHAMIANIE

Nasi Inżynierowie Serwisu przeprowadzają testy w miejscu instalacji systemu i pełną inspekcję konfiguracji systemu UPS przed uruchomieniem. Wykonują również testy sprawdzające na miejscu, zgodnie z Waszymi wymaganiami. Operacje uruchomieniowe dla UPS Legrand są przeprowadzane przez wykwalifikowanych inżynierów, aby zapewnić bezproblemowe uruchomienie. Po ostatecznym przekazaniu systemu UPS do użytkowania,raporty z badań i uruchomienia są dostarczane do Klienta.